Pages

simpton "LIKE"

KUALA TERENGGANU- Seorang perempuan yang dikenali sebagai TK dilaporkan telah dijangkiti simpton "LIKE". Mangsa yang juga bekas pelajar SMK IBRAHIM FIKRI dikatakan akan LIKE semua yang tertera dihadapan mata beliau. Berikut disertakan  gambar beliau agar mudah untuk dikenalpasti oleh khalayak ramai.




Simpton tersebut turut dijangkiti teman satu sekolah beliau. Mangsa kedua bernama pada kad pengenalan sebagai Wan Edira Najwa didakwa oleh seorang remaja lelaki tertelan najis cicak sebelum kejadian. Beliau menjadi seperti mangsa pertama yang mana akan mengeLIKE semua yang beliau nampak.Akibat dari perbuatan itu teman-teman beliau merana ada yang sampai cirit-birit, loya-loya, hidung berhingus hijau dll.
Sehubungan dengan itu, ramai rakyat jelata FB menyatakan timbul perasaan ingin memBLOCK mereka.  Berikut pula merupakan wajah mangsa kedua.



Pihak kami telah menemui seorang Professor dari Universiti 'Drumstick' Malaysia iaitu Dr.Nix Payed. Beliau yang merupakan bekas pelantun kepada lagu 'DRUMSTICK KU BUKAN DRUMSTICK MU' pada suatu masa dahulu menasihatkan agar semua rakyat jelata FB tidak mengePOST sesuatu yang akan menarik perhatian mereka. Kenyatan beliau disokong kuat oleh doktor mental Malaysia, Dr Ecu Mecu De Licu.


Klimaks kepada kes ini seorang penternak Biri-Biri iaitu Encik Pak Cik Fauzan SerahDiri dengan rela hati ingin mendermakan najis Biri-Biri belaan beliau untuk dijadikan penawar kepada kedua-dua mangsa. 


Pihak hospital mental memaklumkan akan menanti beberapa hari untuk melihat perkembangan kedua-dua mangsa sebelum mengambil tindakan seterusnya,"katanya.

1 comment:

@apikoss said...

hhhahahah basakkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...